برگزاری جشن روز دانشجو و افتتاحیه هفته فرهنگی و ورزشی در دانشگاه اریکه پرسپولیس

🔺مراسم باشکوه گرامیداشت روز دانشجو و افتتاحیه هفته فرهنگی و ورزشی با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، مجید قیصرپناه بخشدار، محسن خرمی شریف شهردار، حجت الاسلام عبدالرحیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمنه بیات رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قرچک و حضور پرشور دانشجویان و اساتید برگزار شد.

 

سخنرانی امام جمعه قرچک
🔺در این مراسم امام جمعه قرچک در سخنانی ضمن قدردانی از برگزاری مراسم باشکوه روز دانشجو در این دانشگاه اظهار داشت: مسئولان دانشگاه اریکه پرسپولیس از گذشته تاکنون همواره در مناسبت های مختلف در برگزاری برنامه های ملی، مذهبی و … اهتمام ویژه ای داشته اند.
🔺حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه گفت: دانشگاه ها کانون اصلی تولید علم در کشورها محسوب می شوند و در جمهوری اسلامی ایران دانشجویان و استادان دلسوز، قدم های بسیار مهمی در حوزه های علمی برداشته اند و افتخارات بزرگی را رقم زده اند.

سخنرانی فرماندار قرچک
🔺همچنین در بخش دیگری از مراسم آقای فاتحی نژاد فرماندار قرچک به اهمیت نقش و جایگاه دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان با بصیرت و هوشیاری و تلاش خود می توانند در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری نقش اثرگذاری را در پیشرفت و آبادانی و اعتلای علمی کشور ایفا کنند.
🔺نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی روند رشد علمی بسیار چشمگیر بوده و رخدادهای گوناگونی در راستای پیشرفت و توسعه علمی را در کشور شاهد بوده ایم.

اهدا جوایز به دانشجویان

 

 

 

🔺در پایان این مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی و ورزشی و همچنین به مناسبت روز جهانی معلولین از دو دانشجوی توان یاب این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *